Fagforbundet Skien og Siljan

Stadige kutt bekymrer

Så er tiden her igjen, det er høst og budsjettet for neste år skal legges. Rådmannen har lagt frem tallenes tale, og varsler nok en gang at det må spares og kuttes.

Gratis konsert for medlemmer

Fagforbundet Telemark inviterer alle medlemmer over 18 år til 3 x GRATIS konserter: BYTING Kafé K i Porsgrunn: Onsdag 6. november 2019 Kroa i Bø: Torsdag 7. november 2019 Granvin i Seljord: Onsdag 13. november 2019 PÅMELDING: Se lenker under. Alle konsertene starter kl. 20.00 - Ta med gyldig legitimasjon Mer Informasjon om arrangementene fås i påmeldingslinkene.

VERVEKAMPANJE

Fagforbundet Skien- Siljan har i perioden 1.oktober - 1.desember vervekampanje for å øke antall medlemmer, og premierer deg med et gavekort for 2 personer på Odeon kino for hvert nye medlem du verver. Når du verver et nytt medlem gjøres det enklest via vedlagte lenke. (under) Under finner du også lenke til oversikt over Fagforbundets vervepremier, som du kan få i tillegg til kino hvis du verver flere.

Konkurransesamfunnet

– er det virkelig det vi trenger?

Bemanningsnorm i barnehage og skole

Det er nå over 20 år siden skolealderen ble senket fra sju til seks år.

Husk å melde fra til kontoret om endringer

Bytte av arbeidssted,navneendring, adresseendring, permisjon etc.

Ledige hytter til leie på Fjordglimt i høst

I høst har vi mye ledig kapasitet, og ønsker derfor å spre det glade budskap.

Velkommen til vårt ferieparadis Fjordglimt

Her har medlemmer av foreningen mulighet til å leie en av våre 8 hytter, eller søke plass på en av våre 40 campingplasser. Vi har også utleie av båtplasser.

Fjordglimt 2019

Søknadskjemaer, reglement for campingplass og hytteinformasjon. Klikk inn på "les mer" og se vedlagte filer i PDF.